Bestel clubkleding via webshop

11 juli 2016 22:15

In samenwerking met sponsor Intersport-Twinsport heeft SV Nieuwkoop een mooie sponsordeal met Hummel afgesloten. Alle jeugdteams krijgen het komende seizoen een nieuw shirt van de vereniging. De witte broek en sokken moeten de leden wel zelf kopen.

Voor het bestellen van clubkleding is een ledenshop opgezet. In die shop ontvang je een aantrekkelijke korting op je aankopen. Naast de clubcollectie kun je daar ook allerlei voetbalkleding  bestellen.

Standaard kom je in onze clubcollectie terecht. Hierin staat dus allerlei club gerelateerde kleding zoals sweaters, trainingsshirts, polo’s en tassen. Die kun je laten bedrukken met bijvoorbeeld namen, nummers en initialen.

Op alle artikelen uit de clubcollectie ontvang je dus een aantrekkelijke korting. Maar dat geldt uitsluitend op bestellingen via deze ledenshop. Bovendien ontvangt onze vereniging op elke bestelling een mooie vergoeding.

Alle bestelde artikelen zijn af te halen in de winkel van Intersport-Twinsport te Alphen aan den Rijn.

Bestel dus snel je trainings- of vrije tijds kleding voor het nieuwe seizoen via de nieuwe ledenshop!

Ga direct naar onze webshop>>