D1 levert mooie prestatie tegen Lisse

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 07

1 november 2014 11:30

Sinnige, R.

Weer hadden we prachtig weer voor onze eerste competitie wedstrijd. Zo na de vakantie hadden de jongens er heel veel zin in.

De eerste minuten was het zoeken hoe we moesten staan en wie wie moest verdedigen, maar daarna ging het lopen. Mooie combinaties en steeds meer kansen. Een prachtige aanval over rechts en goed doorzetten van onze mid-mid. Deze lag de bal voor de voeten van onze spits, 1-0.

Niet veel later was het de aangever van de 1-0 die zelf op fraaie wijze de 2-1 kon maken.

Net voor rust een tegenvaller. Het werd 2-1 door een benutte penalty, misschien even te makkelijk gaan denken? Nou ja, alles weer op scherp zetten in de rust.

En onze mannen waren weer scherp na de rust. Het werd al heel snel 3-1 en 4-1 door een schitterend afstand schot en een fraaie corner die er op een even fraaie wijze werd in gekegeld.

Met een beetje meer samenspel had het een veel grotere uitslag kunnen worden. Of loop ik nu te zeuren? Maar ja, ik vind dat jullie vandaag een mooie prestatie hebben geleverd. Deze week weer lekker trainen en op naar volgende week Alphen uit. Daar hebben we nog wel wat goed te maken!

Toch denk ik dat één speler vandaag een nog grotere prestatie heeft geleverd. Roan is na onze wedstrijd geopereerd aan zijn blindedarm en heeft dit doorstaan als een grote vent. Ik ben trots op je.

Willem