Sensationele come-back E1

Nieuwkoop JO11-1

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 04

1 november 2014 10:45

Na een zware bekercompetitie tegen sterke tegenstanders stond zaterdag de eerste competitiewedstrijd op het programma in Woerden tegen VEP E1.

In de eerste helft golfde het spel heen en weer. Na een aantal goede mogelijkheden viel het eerste doelpunt aan onze kant, gevolgd door een kopgoal uit een mooie corner 2-0.

Onze mannen bleven de aanval zoeken en speelde een aanval over meerdere schijven goed uit 2-1. Na een ongelukkige tegengoal en een scherpe counter stonden we vervolgens ineens achter met 4-1.

De mannen hadden geleerd van de opdracht om elkaar te steunen en niet af te vallen als het even tegenzat. Dit resulteerde in een mooie 4-2 en 4-3 voor rust. We zaten dus weer helemaal in de wedstrijd.

De mannen stonden in de rust te trappelen om een en ander in de tweede helft recht te zetten. Het voetballende gedeelte was al goed, maar de omschakeling van aanval naar verdediging moest beter.

De mannen hielden woord en speelden de tegenstander helemaal kapot met een aantal mooi uitgespeelde aanvallen en scherpe counters. Het plezier spatte er vanaf en bij de enkele tegenaanval stond onze doelman Simon telkens geweldig te keepen.

De ouders stonden zichtbaar te genieten in het zonnetje langs de lijn van deze geweldige come-back. Uitslag 4-8! Adam (4x), Bram (2x) en Tico (2x) waren dit keer de doelpuntenmakers, maar het hele team verdiend een groot compliment. Man van de wedstrijd: Maurice. Tot volgende week!

Maurice