E1 zet goede lijn door in Woerden

Nieuwkoop JO11-1

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 04

15 november 2014 9:00

Na de ruime overwinning op ASW (9-1) gingen we deze keer vroeg op pad om tegen Woerden E2 te spelen. De sfeer voor de wedstrijd was iets te ontspannen, maar in de wedstrijd was daar gelukkig nog maar weinig van te merken.

Na een aantal goede aanvallen wist Noe een mooie aanval af te ronden 0-1. Vervolgens drukten de mannen goed door. Noe kroop twee keer goed voor zijn man, passeerde een paar man en gunde Tico twee keer de kans om af te ronden. Een daarvan met een sublieme lob 0-3.

Woerden probeerde met meer strijd terug te komen in de wedstrijd, maar na een goede passeeractie legde Bram de bal terug voor Norten die de bal tegendraads mooi binnenschoot 0-4.

Kort voor rust wist Woerden toch iets terug te doen. Na een hard schot van hun gevaarlijkste aanvaller kon de inkomende man de rebound van onze keeper binnentikken 1-4.

Na rust zette Woerden alles op alles om de 2-4 te maken, maar die bleef uit door de sterk spelende achterhoede.

Bram passeerde zijn man buitenom, kapte naar binnen en schoot in de korte hoek, binnenkant paal en via de rug van de keeper binnen 1-5. Woerden was daarmee geveld.

Adam wist vervolgens nog twee aanvallen keurig af te ronden, eindstand 1-7. We kregen complimenten van de Woerdense trainers over ons spel. De meegekomen ouders die weer erg genoten hadden van het goede spel werden door de mannen traditiegetrouw bedankt met een wave. Man van de wedstrijd: Noe.

Als we het op kunnen blijven brengen om elke week 100% te geven dan kunnen we een mooi seizoen gaan beleven. Tot volgende week!

Maurice