D1 wint en staat nu 2e

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 07

13 december 2014 11:15

Sinnige, R.

Omdat de wedstrijden voor ons twintig minuten waren uitgelopen, hadden wij een hele lange warm-up.

Teylingen had nog maar een wedstrijd verloren en stonden op de 2e plek. Dus direct scherp vanaf de start, iedereen bij de les. Vol erop was ons motto vandaag. En dat deden de mannen, al snel bleek dat we veel beter van start gingen dan de tegenstander. Vele kansen volgden elkaar op, dat resulteerde al snel op de openingstreffer 1-0.

Onze spits had één opdracht meegekregen, “Maak maar drie doelpunt”, Nou dit was nummer 1.

Met goed samenspel, vele mooie combinaties en het elkaar gunnen, schoot onze spits de 2-0 en 3-0 binnen. Een echte hattrick! Super samenspel mannen!

Ook na de rust waren de jongens veel beter dan Teylingen. Bijna alle duels werden gewonnen. Dus  kregen we kans op kans en het was onze linkerspits die een vrije trap snoeihard in de hoek kegelde: 4-0.

We hadden met iets meer samenspel de uitslag kunnen verdubbelen, maar ja we klagen niet. Een geweldig mooie overwinning en we staan wel mooi op een 2e plek!

SUPER om zo de winterstop in te gaan.