F1 houdt het spannend tot het eind

Vredenburch F1

F-pupillen zaterdag, F1, 1e klasse 5

13 december 2014 8:30

We spelen nu 1e klasse en dat is goed voor de ontwikkeling van onze F1. Vredenburg staat 4e en wij op dit moment 8e. We moeten nog wel vier wedstrijden inhalen.
We beginnen sterk en laten de bal rondgaan. Na een paar minuten schiet Senne de bal hard in het net: 0-1.

Vredenburg komt terug en scoort na een actie de 1-1. We zijn aan elkaar gewaagd. Het spel gaat heen en weer. Nu scoort Vredeburg de 2-1, na een foutje achterin.
Kom op F1 nu wij weer! We bouwen een aanval op en komen bij het doel. Youssef herstelt zijn balverlies door niet op te geven en scoort daarna de gelijkmaker 2-2. Daarna lijkt het erop dat wij scoren, maar de scheidsrechter komt terug op zijn beslissing en keurt de goal af.

Kom op mannen lekker weer voetballen! Even later rust.
Tweede helft komen we door keurig samenspel en opbouw op 2-3 voorsprong. Abdul scoort netjes na een een-tweetje met Senne. Dan gaat het weer de andere kant op en scoort Vredenburg de gelijkmaker: 3-3.

Het blijft spannend tot het eind maar Vredenburg maakt de 4-3 en wint de wedstrijd.
Al met al een goede pot waarbij we echt aan elkaar waren gewaagd. De volgende keer thuis gaan we voor de winst!
Tot maandag.

Hakim