D1 maakt het spannend tegen DOSR

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 07

29 april 2015 18:00

Simmerman, D.

Woensdag 29 april 18:00 een wedstrijd voor het echie. Blijven winnen is het enige wat we kunnen doen. Na alle verliespunten van de bovenste twee konden de mannen zelfs de koppositie gaan innemen. Wat kan het allemaal raar lopen. Wordt het toch nog ontzettend spannend.

Zo ook deze wedstrijd. De eerste helft vlogen de vonken eraf. Er werd geweldig gevoetbald, met heel, heel veel kansen. W gingen met een verdiende voorsprong van 2-0 rusten.

Na de rust was het allemaal wat stroever. Het lukte niet zoals voor de rust. Was het spanning, of was het de tegenstander die beter ging voetballen of een fout van de trainer die de dag ervoor te hard had getraind? Heel blij waren we met de 3e goal, zodat aan alle twijfel een eind kwam: 3-0. Het ging niet makkelijk, maar de winst was er. Gelukkig!