D1 'swingt' naar ruime overwinning

Nieuwkoop JO13-1

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 07

25 april 2015 8:30

Zeven maal op rij niet verloren, Foreholte is met een goede reeks wedstrijden bezig. Bij de les blijven vanaf minuut 1. Kort en scherp zijn, dat zijn elke week dezelfde praatjes, maar het werkt goed. Iedereen voert zijn taak uit, iedereen werkt voor elkaar. Zo wordt je een team. Klinkt makkelijk, maar de mannen moeten het doen!

Zo ook vandaag ging het vrijwel foutloos. Goed inspelen, kaatsen, doorlopen, alles waar we op trainen zat erin vandaag. Deze wedstrijden speel je niet veel, dat echt alles lukt. Niet dat de tegenstander nu zo slecht was. Helemaal niet, zelfs een goede voetballende ploeg.

Vandaag zat alles mee. Onze jongens wonnen dan ook dik en dik verdiend met 1-7 met goed voetbal (groot compliment). Deze week twee thuiswedstrijden. Woensdagavond tegen DOSR en zaterdag tegen Foreholte. En dan zien we waar we staan 3e of 2e. Kan zelfs nog 1e!

Jammer dat nu juist veel vakanties zijn geboekt en we veel jongens moeten missen. Voor mij is dit seizoen al erg goed geslaagd! Maar ja, je weet maar nooit, misschien dan toch nog…