D1 verslaat directe conccurent VEP

D-pupillen zaterdag, D1, 1e klasse 01P

23 april 2016 13:30

Sinnige, R.

Vandaag tegen VEP D1. We moeten winnen om nog kans te hebben op het kampioenschap in deze 1e klasse promo poule.

Onze oranje leeuwen beginnen sterk aan de wedstrijd. Binnen een paar minuten kan Dion de score openen na een fraaie actie en assist van Miguel. 1-0

VEP heeft een paar gevaarlijke spelers, met name de lange spits. Lucas en Thijs geven hem echter geen schijn van kans.  Er volgen nog meer kansen maar de keeper redt een paar keer knap de bal.

Richard, Menno, Jesper en Joost zijn sterk in de duels.
Omar, Sam, Melvin en Levi maken het VEP erg lastig. Demian houdt zijn doel schoon.

We blijven druk zetten en Omar schiet de bal genadeloos hard in 2-0.

Onze D1 wint deze pot met 2-0 door er als team ervoor te gaan.
Nog één keer uit tegen VEP en dan...

Alles in eigen hand. Groeneweg is klaar en als we de laatste wedstrijd winnen...?? & promotie naar de hoofdklasse #trotsetrainer