JO17-1 met ruime cijfers voorbij Nieuwerkerk

Nieuwkoop JO17-1

Onder 17, JO17-1, 2e klasse 05

14 oktober 2017 15:00

Na de nederlaag van de vorige wedstrijd tegen Be Fair, was het vandaag afwachten
hoe deze match zal gaan verlopen. Tegen Be Fair kwamen we steeds een stapje te laat.

Deze wedstrijd waren onze mannen vanaf de eerste minuut scherp en kregen we ook
kans na kans, maar de goal wilde maar niet vallen. Het duurde tot de 35e minuut,
eindelijk, met een goed lopende aanval over de linker kant, "gelukkig" 0-1.

Rust
Het spel is goed, alleen de goals blijven uit zei één van de mannen, dan gooien we
er een tandje bij, zei er nog één.

Dat deden ze dan ook en bij vlagen werd Nieuwerkerk volledig weggespeeld. En dat
ook nog met heel leuk voetbal. Zo werd het al snel 0-2 en 0-3. Hierna werd helemaal geen duel meer verloren en de frustratie van Nieuwerkerk was zichtbaar met een paar foute overtredingen.

De mannen lieten zich niet van de wijs brengen en liepen dan ook uit naar 0-5
met twee fraaie doelpunten. Met een lekker zonnetje was het heerlijk om naar deze wedstrijd te kijken, ook voor onze supporters.

Leuk om te zien dat drie jongens van de JO16-1 moeiteloos mee hebben gedaan en hun
bijdrage hebben geleverd in deze overwinning.
Op naar de volgende wedstrijd.

W.H