JO17-3 weet niet te winnen van DOSR

EMM'21 JO17-2

Nieuwkoop JO17-3

7 april 2018 15:00

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen DOSR op het programma. Het was prachtig weer en dat was te zien aan het mee gereisde publiek. Toch waren er een paar mensen nog niet aanwezig bij de aftrap. Opa en oma Kas stonden in de file bij de Leimuidense brug. Het duurde best lang en dan gebeurd het dat je de aftrap mist.

Gelukkig was er spektakel zat de hele wedstrijd dus er viel nog wat te genieten. Mooie doelpunten uit prima aanvallen maar ook slecht verdedigen en gemakkelijk een doelpunt weg geven. Ook het spel was stevig van twee kanten. Soms over het randje en daar had de scheidsrechter zijn handen vol aan. Ook de paal werd geraakt in dit duel en met een beetje alertheid had hier ook gescoord kunnen worden. DOSR scoorde de eerste twee goals en dit was niet onverdiend. Daarna was het om en om tot de rust. 3-2.

Direct na rust werd het 4-2 en ook dit was onnodig. DOSR begon vanaf toen met tegenhouden. We kregen kansen genoeg en uiteindelijk viel ook de 4-3. De resterende speeltijd was te kort om de 4-4 te maken en dat was erg jammer.

Mannen volgende week thuis tegen Alphia. Nieuwe ronden , nieuwe kansen.