Doel gehaald door de JO10-2G

DoCoS JO10-5

13 april 2019 11:30

Wassenburg, N.

Zaterdag wedstrijddag, voor vandaag gold maar één doel. Wie wel vaker de verslagen van de JO10-2G leest weet dat we nog een teamgenoot hadden die niet gescoord heeft. Expres, want dat doelpunt bewaarde ze voor haar moeders verjaardag. En laat het net vandaag de verjaardag zijn van mama Norella!!!

De meiden mochten starten aan de wedstrijd tegen DoCoS en maakten er gelijk een spannende pot van. Geweldig samenspel zorgde voor veel problemen bij het doel van de tegenstander, maar helaas zonder resultaat.

Het tweede kwart waren de jongens aan de beurt, normaal zou dat een makkie moeten zijn, maar de tegenstander was net wakker geworden en bood ons super weerstand.

Het derde kwart waren de meiden weer aan de beurt en even leek het er op dat het goed mis zou gaan. Na een paar tegendoelpunten werden we weer wakker en gingen weer richting het doel waar wij moesten zijn. En op een verloren moment gebeurde het! Elif legt aan voor een bal die op haar afkomt, een doffe knal en de bal suist langs alles en iedereen zo het doel in! Haar eerste doelpunt, op haar moeders verjaardag. Blij meisje, blij team, blije coach, blije Norella.

In het vierde kwart was het weer onze beurt, een achterstand van vier doelpunten inhalen. Tot de laatste seconde bleef het spannend, maar helaas met 6-7 verloren

Maar vandaag maakte het niemand wat uit!