MO15-1 begint competitie sterk tegen VEP

... (e.d.)

21 september 2019 10:00

Wijfjes, D.

Zaterdag om 10.15 uur trapten we af voor onze eerste competitie wedstrijd. VEP kwam op bezoek en onze meiden hadden er heel veel zin in. En dat merkten we ook. De meiden waren scherp en fel. De duels waren goed en werden veelal gewonnen door onze meiden.

De score werd geopend door een speelster van VEP, die speelde de bal terug op haar eigen keepster en die miste: dus eigen doelpunt. Daarna begonnen onze meiden nog meer druk te zetten en dwong VEP op haar eigen helft te ga
an spelen. Tien minuten later scoorde Jaimy de 2-0 Binnen vijf minuten maakten Tess en Jaimy de 3-0 en 4-0.

Na de rust kwamen de meiden een beetje moeilijk op gang waardoor VEP een paar kleine kansjes probeerde te krijgen. Maar door onze sterke verdediging lukte ze dat ook niet echt. Het werd de helft waar Meike haar hattrick maakte en dus de stand op 7-0 bracht. Onze meiden hebben een goede scherpe wedstrijd gespeeld en gingen lekker fel de duels in, zoals we het graag zien en dat deden ze vol overgave. Daarom ook terecht gewonnen met 7-0.

Een lekker begin van de competitie en weer trotse trainers. Trots op alle meiden van het team. Het wordt steeds een hechter team wat voor elkaar vecht. Toppers!