MO13-1 verliest nipt van SC Woerden

Woerden MO13-1

14 september 2019 8:30

Jagt, H. v/d

Op een zonnig hoofdveld werd er al om 8.30 uur afgetrapt tegen de bezoekers uit Woerden. Half 9 was extra vroeg voor een aantal meiden die terugkeerden van een zwaar schoolkamp.

Met veel zin en vertrouwen gingen we van start. Veel vertrouwen door de twee vorige wedstrijden. Na een 0-7 nederlaag en een 2-3 overwinning lijkt het erop dat het team steeds meer ingespeeld raakt op elkaar. Veel meiden spelen voor het eerst en een aantal spelen al wel langer, maar voor het eerst op dat grote veld.

Met grote sprongen gaan we vooruit. Posities, duelkracht, passing en schoten gaan steeds beter. Maar het belangrijkste.... wat straalt deze groep veel plezier uit.

Zo ook tijdens de wedstrijd vandaag. Woerden kreeg iets meer kansen dan onze oranjehemden ( wel in het zwart / roze vandaag ), maar verder was het een gelijkwaardige strijd. Jammer genoeg scoorde Woerden in de tweede helft de 0-1, want we hadden zeker een puntje verdiend.

Komende week weer twee keer trainen ( hopelijk is het woensdag een keertje droog ) en zaterdag voor de eerste competitiewedstrijd naar Meerburg. Prima tijdstip dus allemaal in de auto en we zien jullie daar!