MO13-1 blijft bovenin meedoen na nieuwe zege

Altior MO13-1

Nieuwkoop MO13-1

30 november 2019 10:30

Zaterdag werd er om half 11 begonnen op een zonnig sportcomplex in Langeraar. Daar stond de wedstrijd tegen Altior op het programma.

Er werd dit keer wel goed begonnen aan de wedstrijd. Een paar kleine kansen en maar één tegenstoot van Altior waren er voordat wij de 0-1 maakten. Een mooie pass van Mandy werd door Julia goed afgemaakt. Daarna misten we wat geluk bij de afwerking, maar voor rust werd het door goed reageren voor de goal nog 0-2 door Patrycja.

Na de rust kwam Altior de eerste 20 minuten niet over de middenlijn, maar duurde het toch lang voordat wij de beslissende treffer maakten. Toch werd het 0-3 door goed doorzetten van Lynn en het afmaken door Julia. In de slotfase waren er nog een paar kansen voor Altior, maar verdediging en Thirza voorkwamen een Langeraars doelpunt.

Weer een mooie overwinning meiden! Mooi veldspel en veel energie gezien in en buiten het veld. Herrie (jullie noemen het muziek) in de kleedkamer en veel enthousiasme in de dug-out. Speciaal voor Verona een foto van de speelsters tijdens de laatste wisselbeurt.

De stand geeft een wat vertekend beeld, maar we staan tweede. Volgende week winnen bij Quick Boys en dan is het nog mogelijk. Dan moeten onze concurrenten allemaal tegen elkaar punten laten liggen.

Ik sluit af met de mooie woorden van Mandy. "Wij zijn echt een leuk team". Daar heb ik niets meer aan toe te voegen!