MO13-1 bindt ook WVC aan de zegekar

WVC MO13-1

2 november 2019 9:00

Jong, R. de

Na de aftrap om 9.00 uur volgde een rommelige eerste helft. De wedstrijd speelde zich grotendeels af op onze helft. We speelden dan ook tegen een tegenstander die beter was dan de voorgaande drie wedstrijden, maar toch lag de oorzaak bij ons zelf.

Te weinig aansluiten naar de middenlijn, aanvallers die zich te ver lieten terugzakken en een te laag tempo. Hierdoor kwamen we zelf niet aan voetballen toe. Ook hebben we zeker goede dingen gezien, want er werd geen kans weggegeven en strijd in de duels was er altijd.

In de tweede helft werd er voor een andere manier van spelen gekozen. Iets minder rondspelen, maar vaker kiezen voor de dieptepass achter hun verdediging. Het spel werd steeds beter en de tegenstander werd nu alleen gevaarlijk via de counter. We kregen steeds meer kansen... En uiteindelijk twee verlossende goals na een goede steekpass vanuit het middenveld.

De paal werd ook nog twee keer geraakt waardoor de teller vandaag op 2-0 bleef steken. Vandaag dus voor de vierde keer op rij drie verdiende punten. Voor, tijdens en na de wedstrijd straalt het plezier er vanaf. Is ook voor de twee trainers, die Feyenoord supporter zijn, erg leuk om op zaterdag wel de punten te pakken 😀.

Scheidsrechter weer bedankt voor een goede pot!

Volgende week de topper tussen de nummer 1 Bernardus en nummer 2 onze Orange Girls. 9.00 uur Veld 1.

Tot volgende week.