JO17-2 door in de beker na knotsgek duel

Groep 3 62

12 september 2020 14:15

Broer, C.

Vandaag de beslissende wedstrijd tegen ROAC om de 1e plaats in de bekerpoule. Een gelijkspel was gezien het aantal gescoorde doelpunten in de voorgaande twee wedstrijden voldoende.

Een fysiek sterke tegenstander maakte het dat het een stevig potje werd. Paar kansen voor beide teams in de eerste helft, maar het echte spektakel kwam pas na de rust.

Een 1-0 voorsprong werd wat makkelijk weggegeven. Nog geen reden tot paniek, en zeker nadat er een rode kaart viel aan ROAC zijde wegens protesteren leek er niets aan de hand. Echter viel toch de 1-2 na een lange wilde trap naar voren.

Echt jagen op de 2-2 zat er niet meer in, mede door een rode kaart voor onze doelman Jop. Lars ging hem tussen de palen vervangen en dat bleek een goede keuze. Met nog 15 seconden te spelen kregen we nog een corner en Lars ging mee naar voren. Ondanks de waarschuwingen vanaf de ROAC bank stond Lars bij de tweede paal helemaal vrij om in te koppen (2-2).

Op naar de volgende bekerwedstrijd! Goed gedaan hoor mannen!