MO15-1 oefent tegen Altior

Altior MO15-1

Nieuwkoop MO15-1

22 augustus 2020 12:00

Zaterdagmiddag net iets over 12 uur trapten we in een regenachtig Langeraar af tegen Altior voor een oefenwedstrijd. Na ruim zes maanden mochten we weer een wedstrijd spelen. De meiden en de leiding hadden er zin in. Maar omdat het nog vakantie is hadden we een paar afmeldingen. Gelukkig wilde Verona uit de MO15-2 meedoen met ons. Ze viel super in en speelde een goede wedstrijd.

Het ging allemaal aardig gelijk op in het begin en de teams waren goed aan elkaar gewaagd. Tot Jaimy de bal in het doel liet verdwijnen en daar stond de 0-1 ineens op het scorebord. We gingen steeds aanvallender spelen en dat uitte zich in een mooi doelpunt van Ashani en twee minuten later zorgde Meike voor de ruststand. Dat was 0-3.

Na de rust moetsen we zoals gewoonlijk er weer een beetje in komen, maar dat ging vrij vlot en we gingen ons spel weer spelen. We kregen best veel kansen en wisten Altior vooral op hun eigen helft te laten spelen. Met hier en daar een uitbraak en dat leidde tot een tegen doelpunt. 1-3.

Maar onze meiden waren nog niet klaar. Onze backs kwamen soms mee naar voren om nog meer druk te zeten. Uiteindelijk wisten Jaimy en Ashani nog een keer het doel te vinden en dat zette de eindstand op 1-5.

Een heerlijke wedstrijd gezien met erg leuk en goed voetbal van de meiden. Heerlijk om zo aan de beker en competitie wedstrijden te gaan beginnen.

Top gedaan meiden!

Foto's zijn -hier- te bekijken.