MO15-1 ziet WVC in laatste minuut winnen

... (scrimmage)

19 september 2020 11:30

Broer, C.

Om 11.30 werd er afgetrapt tegen een voor ons bekende tegenstander. Al vanaf dat we MO13 waren zijn we deze meiden tegen gekomen. En elke keer waren het spannende wedstrijden die alle kanten op konden. Zo ook vandaag.

Beide teams begonnen fel en om bijna elke bal werd hard gestreden. Echt veel kansen hadden de teams niet. Hier en daar een schot op doel. Na een kwartier spelen komt er een speelster van WVC los en prikt de bal achter Julia. 0-1. Meteen hoor je de meiden tegen elkaar zeggen"kom op nu wij". En een paar minuten later voegt Britt daad bij woord en haalt snoeihard uit. 1-1.

In de kleedkamer het een en ander besproken en vol goede moed weer het veld op. Beide teams wilden niet opgeven en het gevecht ging verder. WVC een paar schietkansen die ze niet konden benutten. Wij die een vrije trap niet benutte en de keepster van WVC die voor ons in de weg stond.

Tot in de laatste minuut WVC in de aanval was en wij de bal niet wegkregen. Via een klutsbal verdwijnt de bal in het doel. 1-2. Toen was het gedaan. Na de aftrap werd er gefloten voor einde wedstrijd. Een mooie pot voetbal gezien met strijdlust en doorzetting. Als alle wedstrijden zo zijn gaan we een spannende en leuke competitie krijgen.

Top gedaan meiden