MO15-1 nipt onderuit bij FC Oudewater

... (schot)

10 oktober 2020 12:30

G.A.M. (Gerard) Miltenburg

Om 12.30 uur trapten we af in oudewater. Voor ons altijd een lastige tegenstander. Alle wedstrijden die we in de jaren tegen hun gespeeld hebben waren lastig. Maar vol goede moed begonnen we aan de wedstrijd.

Al snel wist Oudewater onze meiden uit hun spel te halen, maar kregen wel kansjes die er niet in wilde. Maar ook werden we wat slordig in de opbouw, waar oudewater na 20 minuten gebruik van maakte en de 1-0 binnen schoot. Niet veel later maakte Meike de gelijkmaker. 1-1.

In de rust een paar aanpassingen gedaan in de hoop dat het beter ging, maar het leek wel of we meer tegen onszelf aan het spelen waren op sommige momenten dan tegen Oudewater. We kregen wel kansen, maar hij wilde er niet in. Oudewater kwam er zo nu en dan goed uit en zette de 2-1 op het bord.

Meike maakte nog de 2-2, maar deze werd afgekeurd door de scheids op buitenspel waar wij en de leiding van Oudewater onze bedenkingen over hadden. Dus al met al niet onze dag. We hebben het geprobeerd, maar niet gelukt. Eindstand 2-1.

Ondanks dat het niet liep in het team zijn de meiden elkaar blijven steunen en voor elkaar blijven werken en dat is de kracht van dit team. Trots op de meiden