MO15-1 speelt gelijk tegen Voorschoten '97

Voorschoten`97 MO15-1

3 oktober 2020 10:15

M. (Maik) Sinnige

Om 11 uur werd er in een regenachtig Nieuwkoop afgetrapt tegen Voorschoten '97. Op papier een pittige tegenstander en dat bleek ook zo.

Voorschoten speelde heel erg op de counter en dat waren onze meiden niet gewend en moesten even omschakelen. Wij kregen wel wat kansjes, maar die werden niet benut. Tot voorschoten een snelle counter had en die benutte. Daar was de 0-1. Was dus herpakken voor de meiden en weer doorgaan. Net voor rust was het geluk aan onze kant en wist Julia de 1-1 te maken.

In de rust de meiden geprobeerd op scherp te zetten. En weer het veld op.

In de tweede helft begonnen we best sterk, maar de keepster stond de voorsprong in de weg. De kansen waren er alleen ging de bal er niet in. Ook Voorschoten kwam er soms gevaarlijk uit en er werd ook een doelpunt wegens buitenspel afgekeurd. Al met al een erg leuke en goede wedstrijd gezien en denk dat de stand terecht is gezien de wedstrijd.

Op naar volgende week uit tegen Oudewater.

Top gedaan meiden.