JO11-1 is tweede helft heer en meester

EMM JO11-2JM

5 september 2020 8:30

Jagt, H. v/d

Zaterdag was het zover, de eerste competitiewedstrijd stond op de agenda. DOSR uit Roelofarendsveen was de tegenstander van vandaag. Bij Nieuwkoop kon niet iedereen heel makkelijk uit zijn bed komen, maar gelukkig waren ze wel allemaal wakker. We begonnen de wedstrijd ook gelijk goed.

Natuurlijk moeten we aan elkaar wennen, want we hebben vier nieuwe toppers in het team gekregen en Daan vervangt de naar Alphense Boys verkochte Ot op het doel.

De eerste helft krijgen we wel een paar kansjes. Door mooie combinaties kwamen we een paar keer goed bij het doel van de rood gele. Uiteindelijk wist Dilan het net te vinden en stonden we met 1-0 voor. Met de kleine voorsprong gingen we de rust in. Met hier en daar wat kleine tips en er vertrouwen in hebben dat er echt nog wel wat kansen in gaan begonnen we aan de tweede helft.

Voordat ik aan de tweede helft begint en u de uitslag weet, wil ik eerst een compliment maken aan de keeper en de verdedigers. Ze hebben echt heel goed werk geleverd want het is niet zo dat ze niks te doen hadden.

Voor de rest waren we de tweede helft wat meer trefzeker dan de eerste. De doelpunten vlogen er als warme broodjes over de toonbank in. Uiteindelijk wisten in de tweede helft Dilan, Bilal en Jeroen het net nog te vinden. Toen de scheidsrechter voor de laatste keer op zijn fluitje blies stond er dan ook een 7-0 stand op het scorebord.

Van de week gaan we weer lekker trainen en volgende week zaterdag staat de derby tegen TAVV op het programma.

Tot volgende week!