MO15-1 wint spannende wedstrijd bij Altior

Nina Zoll (schot)

Regio Cup Groep 1 02

5 juni 2021 12:30

Zaterdag 5 juni mochten we eindelijk weer een wedstrijd tegen een andere club spelen, en vandaag was dat Altior MO15-1.

Iets over half 1 trapten we af en de meiden hadden er zin in en waren toch wel een beetje zenuwachtig. Maar de scherpte was er ook. We gingen goed van start er werden mooie combinaties gemaakt. De meiden wisten elkaar goed te vinden. Na 10 minuten wist Jaimy voor het eerst het doel te vinden.

Leona hadden we een keer op een andere positie gezet en dat was in de spits. En dat werkte goed want vijf minuten na de 0-1 maakte Leona de 0-2. Altior herpakte zich goed en bracht de ruststand op 2-2.

Vanuit de kleedkamers kwam altior gedreven het veld op en maakte onze meiden wakker door al vrij snel de 3-2 te maken. Onze meiden zette de knop om en gingen volgas er tegen aan. We wisten Altior te temperen, terug te dringen naar hun eigen helft en we werden steeds gevaarlijker. Na een mooie corner van Lesley stond Nina op de juiste plek en maakt de 3-3. Toen kwam er nog meer vuur in de meiden naar boven en ze zetten alles op alles om te winnen. Vlak voor tijd wisselden we Julia voor nog wat extra dreiging en die was er ook, want binnen twee minuten maakte Julia de winnende.

Eindstand 3-4. Heerlijk om de ontlading bij de meiden te zien en dat ze weer echt konden voetballen en dat samen met de vechtlust die ze vandaag hadden was het een heerlijke wedstrijd om te kijken. Goed om te zien dat het team nog steeds alles voor elkaar over hebben. Trots op de meiden en op naar volgende week, wanneer we Lisse op bezoek krijgen.