Dubbele cijfers MO15-1 tegen VVSB

2421NK
NIEUWKOOP
tel. 0172-571450

De zon scheen nog niet echt lekker bij de aftrap om even over 11 uur. Dat was ook te merken aan ons spel, want ondanks een paar kansjes voor Esra en Demi was het erg rommelig en te gehaast.

Na een misverstand bij ons achterin kwamen we op een 0-1 achterstand, maar al snel ging de zon schijnen en was het via 2x Esra 2-1.

Een goede redding van Maud en een goal van Thirza zorgden voor een 3-1 ruststand.

Ondanks het warme zonnetje bleef het tempo hoog en werd er verzorgd voetbal gespeeld met een combinatie van korte passes, steekballen en de lange bal achter de verdediging. Goals van Esra, Thirza en Patrycja zorgden voor een monsterscore van 11-1.

De begeleiding dacht nog aan een beetje medeleven met de tegenstander, maar daar hadden de meiden zelf geen boodschap aan. Lynn ging meteen dit seizoen verder met waar ze gebleven was, namelijk niet scoren, maar de paal raken. Ook knap 😀 Danique speelde haar eerste wedstrijd in dit team en dan ook nog eens op nieuwe posities. Even wennen zei ze, maar het ging prima. Goede assist bij de 2-1. Maud keepte ook haar eerste wedstrijd en deed dit goed. Goed en gedurfd uitkomen en ook prima uittrappen.

Verdediging stond met Verona, Zuzia, Quinthy, Isis, Liz en Noelle als een huis. Met de conditie lijkt het al snel oké te zijn, want het tempo van ons was voor deze tegenstander niet bij te lopen. Myrthe was er vandaag niet bij en zal een aantal weken ontbreken wegens een blessure. Ook Noa was er niet, maar Noa... van harte gefeliciteerd!!!

Volgende week zijn er veel afwezigen wegens schoolkamp en wacht ons op zaterdag de uitwedstrijd tegen Valken.