Ruime zege MO17-1 in beker tegen Altior

2461VT
TER AAR
tel. 0172-609032

We zijn weer begonnen. Uit tegen Altior. Om 12.15 uur trapten we af in een zonnig Langeraar. De meiden hadden er zin in en sommigen waren ook een soort van zenuwachtig. Eerste wedstrijd als MO17.

Maar dat was nergens voor nodig, want de meiden begonnen scherp. Er werd goed gepraat en gecombineerd met elkaar. En het was ook het debuut van Tessa bij ons het team. Er werd om elke bal goed gevochten en de teams waren goed aan elkaar gewaagd. Over en weer een paar kansjes en pas na een half uur opende Meike de score. 0-1. Dat smaakte naar meer en de meiden zetten een standje bij, want vijf minuten later schoot Ashani de 0-2 en daarna ook de 0-3 binnen.

Na de rust moesten we weer even inkomen, maar we gaven nog steeds weinig kansen weg en als ze er door kwamen werd er erg goed verdedigd en Britt stond super te keepen. Er werd goed opgebouw van achteruit en de combinaties liepen erg goed en dat resulteerde in een doelpunt van Jaimy. 0-4. Een minuut later de 0-5 van Meike. Ook altior had een mooie uitbraak en zorgde dat ze van de nul afkwamen. 1-5. Meike kreeg het nog even op haar heupen en schoot ook de 1-6 en de 1-7 binnen, wat ook de eindstand was.

Een zeer leuke wedstrijd gezien met heel leuk en soms mooi voetbal. Heerlijk begin van het seizoen voor de meiden, maar ook voor de leiding. Hopen dat we dit vast kunnen houden. Weer geweldig om met deze groep meiden op het veld te staan. Op naar volgende week.