MO15-1 verslaat ASW

2421NK
NIEUWKOOP
tel. 0172-571450

Wat een begin van de wedstrijd, want binnen vijf minuten waren er al vier grote kansen geweest op de openingstreffer. Daarna liep het allemaal iets minder soepel dan in voorgaande wedstrijden.

De eerste goal viel maar niet en dat kwam door een verdedigend spelend ASW, maar ook omdat we het veld voor ons zelf wel erg klein maakten. Ondanks dat waren er voldoende kansen. Toch viel voor de rust nog de verdiende 1-0 (Esra).

Na de rust kregen we nog steeds veel kansen, maar het lukte maar niet om het verschil te maken. Een keer kwam ASW dichtbij de gelijkmaker maar in de kluts wist Liz de bal op tijd weg te werken. Uiteindelijk was kans nummer 22 ( zo ongeveer ) raak toen Thirza goed reageerde bij een doeltrap van ASW. Esra schoot kort daarna de 3-0 tegen de touwen. Isis schoot van net over de middenlijn de bal onderkant lat het doel weer uit. Ze heeft beloofd dat ze het volgende week beter doet 😀.

We hebben het aantal kansen niet kunnen bijhouden maar ondanks dat was dit tot nu toe wel de sterkste tegenstander dit seizoen. Dus een prima resultaat met ook goed veldspel ( 2 geweldige steekpasses gezien van Verona die je in een gemiddelde eredivisie wedstrijd niet ziet ).

Britt bedankt voor het meespelen! Volgende week is ARC onze tegenstander.