MO15-1 kan kampioenschap ruiken na zege tegen Be Fair

Toernooiweg 101
2741LE
WADDINXVEEN

Op een warm kunstgrasveld begonnen we om 12 uur aan de wedstrijd tegen Be Fair.

Dit keer was het niet lang wachten op de openingstreffer want uit een corner van Myrthe schoot Nöelle al snel hard binnen.
En ook de 2e van Thirza liet niet lang op zich wachten.

Door de warmte boven het oude kunstgras lag het tempo niet al te hoog en was het even wachten op meer goals.
Die kwamen er voor rust nog. De 0-3 van Esra was een mooi schot in de bovenhoek en de 0-4 was van Thirza, na een goede pass van Verona en voorzet van Patrycja. Esra maakte ook nog de 0-5 maar vlak voor het fluitsignaal deed Be Fair uit een corner iets terug 1-5.

Niets aan de hand zou je zeggen maar we speelden de 2e helft misschien wel ons minst goede helft van het seizoen. De warmte was daar deels de oorzaak van, maar ook Be Fair deed het beter dan in de 1e helft. 2-5 werd het voordat Esra een rebound binnen schoot en Thirza ook de 2-7 maakte. Na een overtreding van Isis ging de bal nog op de stip en was Maud kansloos bij de goed genomen penalty.

Zo stond de 3-7 eindstand op het scorebord en zijn we nu echt alleen koploper met nog 2 wedstrijden te gaan. Zaterdag 21 mei is de volgende wedstrijd tegen nr2 Olympia.