C2 haakt in slotfase af tegen WDS

C-junioren, C2, Groep 3 04

5 oktober 2013 10:15

J. Rozema

Zaterdag 5 oktober speelden de mannen van SV Nieuwkoop C2 thuis tegen WDS C1. Een tegenstander die  net als de C2, in de lagere regionen van deze bekerpoule meedraait. Kansen volop dus?

Helaas was de samenstelling van de C2 weer niet volledig, maar gelukkig was een aantal spelers van de C3 en de D2 bereid om de C2 bij te staan. Fijn!

Voetballend waren er weer best aardige dingen te zien, de opbouw in aanvallen is echt zichtbaar, maar te vaak worden deze mooie zaken afgewisseld door zwakkere momenten. Ook fysiek wordt de C2 geregeld ‘overdonderd’. Niet nodig, want voetballend zit het er echt wel in.

Ruststand in deze wedstrijd was 1-1. Na rust was het steeds weer WDS dat op kleine voorsprong kwam, maar tot 3-3 wist de C2 toch te volgen. Een aantal individuele fouten en onoplettendheid maakten dat WDS er uiteindelijk opeens met een 3-5 overwinning vandoor ging…

Zaterdag de laatste bekerwedstrijd tegen ARC C3, een team dat nog geen enkel verliespunt opgelopen heeft. Laat in ieder geval jullie voetbalkwaliteiten zien mannen, dan hebben wij vanaf de kant het vertrouwen dat het een mooi seizoen wordt!

Linda