Laatste fase wedstrijd.

3527VX
UTRECHT
tel. 030-2965319

Vandaag stond de laatste wedstrijd van de 1e fase op het programma en dat was tegen en bij Zwaluwen Utrecht.
Een team wat nog niet gewonnen had, maar dat wil zeker nooit wat zeggen.

Iets over 10 uur trapten we af en wij begonnen heel rommelig en gehaast.
Geen rust aan de bal, aannamens die niet goed waren, passes die net niet aan kwamen. En een team wat 4-4-2 speeldde, daar moeste we ook aan wennen.
Na 20 min kregen we dan ook het tegendoelpunt om onze oren.

Dat schudde de meiden wel een beetje wakker en 3 minuten later maakte Senne haar eerste doelpunt voor ons team. Na een mooie aanval van Julia maakte Senne hem mooi af: 1-1.

In de rust een paar dingen omgegooid en Leona maakte haar debuut als tweede keepster. En dat deed ze erg goed voor een eerste keer. Zelfs na een halve salto en landend op haar rug/hoofd bleef ze haar vrouwtje staan. Helaas moest ze wel 1x de bal uit het net vissen. En de stand was 2-1.
Onze tweede helft was een stuk beter dan de eerste. Gaven weinig weg en we kregen meer ruimte en kansen. Maar de bal mocht er ook echt niet in  meer een kans of 4 die net door de keepster eruit werden gehaald. En 2 kansen die net over gingen.

Al met al was het niet onze dag en moesten de punten in Utrecht achter laten.

Nu afwachten bij wie we in de 2e fase worden ingedeeld en dan gaan we er weer vol goede moed tegenaan.