MO17-2 houdt de punten thuis:SVN-Altior 3-1

2421NK
NIEUWKOOP
tel. 0172-571450

Na 2 keer tegen Altior spelen dit seizoen,  waarin we in beide wedstrijden een helft beter waren, maar niet tot winst kwamen, was het nu dus tijd 80 minuten de beste zijn.

Net als in eerdere wedstrijden tegen dit team waren er veel kansen en ook nu stond hun keepster vele malen goed in de weg.
Ook bij ons deed Noa het prima tussen de palen.

Een verdediging met Myrthe, Noëlle,  Isis,  Liz en Zuzia stond weer als een muur.
Een middenveld met Lynn, Verona, Danique en Demi waarin zoveel loopvermogen zit en wat onvermoeibaar is.
De aanval met Patrycja, Maud, Esra en Thirza is balvast,  technisch, snel en heeft scorend vermogen.

Vandaag was er net als in de laatste wedstrijden de absolute wil om te winnen en in combinatie met tempo en goed voetbal, is het prettig om naar te kijken.
Ondanks dat de beste kansen voor ons waren kwamen we nog wel op achterstand na een snelle counter van Altior.

Uit een strakke corner schoot Demi de bal vanuit de lucht met links netjes in de hoek (1-1).
Direct na de aftrap veroverden we de bal en meteen was het weer raak.  Thirza schoot vanaf rand 16 meter de bal hoog in de hoek zodat de keepster dit keer geen kans had (2-1).

Ook na de rust was de ploeg in het zwart roze uittenue de sterkere van de twee. Een goede aanval over rechts werd door Maud bij de 2e paal fraai binnengeschoten (3-1).
Er waren genoeg kansen op meer, maar laten we die goals maar bewaren voor over een paar weken.

Even lachen nog voor de foto en weer 3 punten mee in de tas.