Ondanks de loodzware poule blijven we positief

Alphia C1

C-junioren zaterdag, C2, 3e klasse 07

23 november 2013 13:00

Na het verlies van vorige week, uit tegen Kickers C1 (4-2 na een tijd lang de 2-2 op de borden) was de C2 gebrand op de eerste punten in de competitie. Het Alphense Alphia C1, op papier een tegenstander met mogelijkheden, moest het eerste slachtoffer worden.

De afgelopen weken heeft trainer Michael Geurten wat wijzigingen in de opstelling doorgevoerd, die zeker succesvol lijken. Nu ook de lang geblesseerde Cor Straver weer zijn speelminuutjes mee mag pakken lijkt de tijd toch echt rijp voor die eerste punten!

Helaas kwam de C2 opnieuw al vroeg in de wedstrijd op een 1-0 achterstand. En we kennen het, vanuit een achterstand voetballen is toch net iets minder lekker! De 1-0 bleef heel lang op de borden. Spelers kenden vandaag allemaal hun goede maar ook hun minder goede momenten. Doordrukken op weg naar die eerste goal tegen Alphia wilde dan ook niet lukken.

Het tekende de wedstrijd dat Alphia heel kort voor tijd de 2-0 en zelfs de 3-0 scoorde; onnodig in deze partij.

We blijven positief, ondanks de loodzware poule. Volgende week thuis tegen Alphen dan maar?