C2 met katerig gevoel winterstop in

Alphense Boys C3

C-junioren zaterdag, C2, 3e klasse 07

14 december 2013 11:30

Zaterdag 14 december stond voor de C2 de wedstrijd met het hooggenoteerde Alphense Boys op de agenda. Uit. Er werd niet afgereisd met het idee dat er veel punten terug naar Nieuwkoop zouden gaan, maar er werd uitgekeken naar een lekker potje voetbal waarin de stijgende lijn van de afgelopen weken doorgezet zou worden.

Het mocht helaas niet zo zijn. Het lukte niet. Of het de after-Sint-dip was of de pre-kerst-spanning zullen we niet weten. Maar wat wel zeker is, is dat het een wedstrijd was om snel te vergeten. De eindstand van 10-1 willen we dan ook graag in een klein lettertype in het verslag. Een heel klein lettertype.

We gaan er van uit dat 2014 het jaar van de C2 wordt. Op welke wijze dan ook. Tot dan?