F2 wint laatste wedstrijd 2013

Nieuwkoop JO9-2JM

F-pupillen zaterdag, F2, 6e klasse 10

14 december 2013 8:45

Na wat verloren wedstrijden mochten we vroeg naar Gouda. Zouden de jongens een beetje op tijd naar bed zijn gegaan, zodat ze niet in slaap vallen tijdens de wedstrijd?

We moesten om 07.45 verzamelen om naar Gouda te gaan om tegen Olympia F5 te spelen. De jongens hadden er zin in. Boyd vertelde dat hij op tijd naar bed was gegaan, maar was al om 5 uur wakker. Als dat maar goed gaat.

We kwamen door goed samenspel en doelpunten van eerst Sven en daarna Tiësto op een mooie 0-2 voorsprong. Het leek er even op dat de jongens dachten "dat gaat goed", maar door een doelpunt via de paal kwam Olympia terug op 1-2. Het werd weer spannend. Het zou toch wel goed komen?

Nadat de leiders in de rust een opbeurende peptalk hadden gehouden, gingen ze opnieuw met goede zin het veld op.

Door het goed kort op de bal zitten en goed overspelen en mooie combinaties konden Wout en Tiësto scoren. Omdat ze voor stonden gingen ze steeds harder lopen.

Door een mooie vrije trap van Dylan werd het 1-5 en dit was de eindstand.

We hebben het jaar mooi afgesloten met een overwinning en hopen dat het volgend jaar net zo goed gaat als vandaag. Want je ziet: als je hard werkt, komt het resultaat vanzelf.

Fijne feestdagen en een sportief 2014

Stephanie