Nieuwkoop 2 deelt de punten met ARC 3

Mannen, 2, Groep 2 36

26 augustus 2014 20:00

Matze, M.

De Nieuwkoopse formatie van Rob van Steijn startte deze wedstrijd fantastisch. Er werd snel en goed druk gezet. Ook kwamen er snel goede mogelijkheden. Nadat de goalie van ARC een aantal maal redding had gebracht was het in de 8ste minuut toch raak voor Nieuwkoop.

De druk op de Alphenaren bleef in de openingsfase hoog maar nam naarmate de wedstrijd vorderde wat af. Hierdoor kwam ARC ook meer en meer in de aanval. En dat leverde ook na 35 minuten spelen een schitterende gelijkmaker op.

Nieuwkoop leek een beetje wakker geschud door deze goal. De druk op ARC nam weer toe. Vlak voor rust sloeg Nieuwkoop met een fraaie goal weer toe. Een paar minuten hierna floot de scheidsrechter af voor rust.

Na rust kwam ARC meer en meer in de buurt van het doel van Chris. Sterker nog na de gelijkmaker werd het zelfs een beetje billenknijpen voor het puntje. Maar Nieuwkoop werd ook nog een paar keer gevaarlijk uit de counter. Uiteindelijk geen doelpunten meer en worden de punten dus gedeeld.