E1: Een uitslag om gauw te vergeten

Nieuwkoop JO11-1

E-pupillen, E1, Groep 1 12

13 september 2014 9:00

Na de ruime overwinning van afgelopen week en de goede oefenwedstrijd tegen alphense boys ging de E1 deze week vol goede moet richting Woerden.

Vooraf werden de belangrijkste aanwijzingen nog even doorgenomen en iedereen leek er klaar voor. In de warming-up bleek al dat de scherpte er niet echt was en dat was vanaf het begin van de wedstrijd ook goed te merken. Woerden zette ons direct vast op eigen helft, voetbalde goed en troefde ons af in de duels. Het lukte ons ook niet om de bal naar dezelfde kleur te krijgen. Met de rust keken we dan ook tegen een 7-0 achterstand aan.

Teleurgesteld dropen de boys af naar de kleedkamer voor een beker limonade. We maakten de afspraak om de tweede helft gretiger te spelen met meer plezier en beleving. Kort na rust lagen er gelijk alweer een paar in aan onze kant en de moed zakte de boys zichtbaar in de schoenen. Na een van onze spaarzame aanvallen kregen we nog een terechte penalty die door Tico feiloos werd ingeschoten.

Ondanks een aantal voortreffelijke reddingen van onze keeper werd het het uiteindelijk 14-1. Een uitslag om dus gauw te vergeten. Deze week allemaal goed trainen en in de spiegel kijken dan gaan we komende week gewoon weer voor de overwinning!