D2 voetbalt goed en wint

D-pupillen, D2, Groep 3 11

4 oktober 2014 9:00

Post, J. v/d

We moeten vroeg beginnen. Kwart over acht aanwezig en negen uur spelen op veld 3. Maar voordat we de kleedkamer in gaan wordt er al gezongen. Lang zal hij leven, lang zal hij leven. Egon is jarig. Gefeliciteerd.

Kickers’69 staat tweede en wij zesde op de lijst. Scheidsrechter Jordy Post fluit. De wedstrijd is begonnen. Kickers’69 gaat direct fel van start. En dat resulteert al snel in een eerste doelpunt.

Nieuwkoop is nu wakker en gaat op zoek naar de gelijkmaker. En ja, dat lukt. Melvin scoort. Er wordt echt mooi samen gespeeld. Mooie combinaties. Leuk om maar te kijken.

Dit laten de Kickers niet op zich zitten en gaan voor de 2-1. Dan is er nog net voor rust een mooie actie van ons, opgebouwd vanaf het middenveld. Er wordt weer goed overgespeeld. Kickers heeft het nakijken. Dan komt de bal in het strafschopgebied en wordt Jimmy grof neergelegd. Een penalty. Deze wordt genomen en gaat er als een streep in. Ruststand 2-2

Na rust is het Nieuwkoop dat de wedstrijd beheerst. Een prachtig afstandschot van Richard komt mooi in de kruising: 3-2.

Ook dit weet Kickers weer recht te zetten. Dus 3-3. Het einde van de wedstrijd nadert en de spanning is om te snijden. Dan is het Jesper Boekel die de eindstand bepaalt op 4-3.

Nogmaals een goede wedstrijd van een goed spelend team. Een mooi verjaardagcadeau voor de trainer/coach.