Cookie beleid Sv Nieuwkoop

De website van Sv Nieuwkoop is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Van de bestuurstafel

14 maart 2020 10:30

Ronald de Jong

Afgelopen week heeft het bestuur vergaderd. In dit bericht wat er zoal is besproken.

Inmiddels worden er diverse acties gehouden om geld in te zamelen voor bijvoorbeeld de kleedkamers. In de vergadering is gesproken over de stand van zaken van het MeerjarenInvesteringsPlan (MIP). Op dit plan staan de zaken waarin we de komende jaren willen investeren, hoeveel geld er voor nodig is en hoe we dat gaan financieren. Dit kan niet alleen uit opbrengsten uit acties, maar er wordt ook nadrukkelijk naar subsidies gekeken. Er wordt aan gewerkt om dit voor de leden inzichtelijk te maken.

De gemeente werkt aan het toekomstperspectief van binnen- en buitensport. Ook SV Nieuwkoop is er bij betrokken. Er ligt nu een concept notitie waarin de feiten op een rij zijn gezet. Hierin wordt beschreven wat de groei- of krimpverwachtingen van verenigingen zijn en welke eisen aan accommodaties (waaronder hoeveelheid velden) worden gesteld. Hierover is binnen het bestuur uitgebreid gesproken. Op basis van ledenaantallen zou SV Nieuwkoop voldoende hebben aan drie velden. Dat sluit aan bij onze berekeningen.  We willen geen velden opgeven, maar wil je die velden volledig en goed kunnen benutten dan is er wel behoefte aan meer kunstgras. Het bestuur zal de gemeente laten weten dat we graag blijven meepraten over toekomstige keuzes. Verder is vanuit het bestuur deelgenomen aan een bijeenkomst van de gemeente over het Sportakkoord. Dit was een herhaling van eerdere bijeenkomsten en bracht niets nieuws. Hierover willen we graag in gesprek met de wethouder. Ook is deelgenomen aan een bijeenkomst van de KNVB voor de werving van nieuwe leden.

Uiteraard is binnen het bestuur ook stilgestaan bij de ontwikkelingen rondom het Coronavirus. Het bestuur volgt de richtlijnen van het RIVM en de overheid. Een dag ná de vergadering werden de extra maatregelen bekend gemaakt vanuit de Rijksoverheid en de KNVB. De competitie en beker liggen stil t/m 31 maart en de KNVB adviseert niet te trainen. Dit advies is overgenomen. Binnenkort zullen we besluiten wanneer de trainingen worden hervat in aanloop naar het hervatten van de competitie en beker. Ook zal worden nagegaan wat dit betekent voor het Groot Nieuwkoop toernooi in april. Dit is feitelijk een inhaalweekend en de kans is nu erg groot dat de KNVB verlangt dat er wedstrijden worden gespeeld. En daarnaast kunnen uiteraard onze evenementen niet door gaan. De Verenigingsloterij gaat wél door en je kunt nu nog loten scoren voor maar € 2 per lot!

Er wordt inmiddels gewerkt aan de indeling voor het nieuwe seizoen. Vanuit het bestuur zijn er wat verschuivingen. Mark Cornelissen wordt bestuurlijk aanspreekpunt voor de JO15 en ouder. Igor v/d Laar voor de JO13 en jonger. Vincent de Graaff blijft aanspreekpunt voor alle MO teams. Zoals het er nu naar uit ziet zijn volgend seizoen alle MO teams voorzien van trainer en leider en krijgen we 1 MO11, 1 MO13, 2 MO15 en 1 MO19 teams. Daarnaast proberen we nog steeds een Dames 1 team op te zetten. Het meiden toernooi op Hemelvaartsdag is bijna vol. Vanuit de KNVB wordt gewerkt aan de opzet van een O23 competitie. Alle verenigingen is gevraagd of ze hieraan deel willen nemen. Vanuit SV Nieuwkoop hebben we laten weten niet mee te gaan doen. De niveau's van de deelnemende teams liggen te ver af van het niveau dat ons team kan spelen. Daarnaast heeft het inschrijven van een O23 team een te grote impact op Nieuwkoop 1 en 2.

We hebben een advies gekregen van de brandweer om de veiligheid in het gebouw te verbeteren door extra rookmelders aan te brengen in de trap en gang richting 1e etage. Deze moeten aangesloten worden op de brandmeldcentrale. Dit wordt in gang gezet. Daarnaast is de AED in de hal voorzien van een nieuwe batterij en weer goedgekeurd. Vorige week is de eerste nieuwsbrief per mail verzonden. Hierop hebben we positieve reacties ontvangen waarmee we verder kunnen.
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!