EK-voetbaldagen in de meivakantie bij SV Nieuwkoop

14 april 2021 16:45

Rick Sinnige

Trainen op de omschakeling van Portugal, de opbouw van Spanje en het verdedigen van de Italianen. Een eigen bodytest, meer prijzen dan ooit tevoren en je eigen EK-voetbaldagen diploma. Doet jouw kind al mee aan de leukste voetbaldagen van de meivakantie bij SV Nieuwkoop?

In de meivakantie organiseren De Complete Techniek en SV Nieuwkoop op 10, 11 en 12 mei de EK-voetbaldagen voor kinderen tussen de 6 en 16 jaar oud. Tijdens de driedaagse gaan de kinderen trainen als een Europees Kampioen in eigen land. Maar let op! Op de locatie SV Nieuwkoop zijn slechts 60 plaatsen beschikbaar en VOL=VOL!

Steun je club!
In samenwerking met SV Nieuwkoop organiseert De Complete Techniek de EK-voetbaldagen. We hebben afgesproken dit te doen volgens een 50/50-regeling, waarbij de helft van het inschrijfgeld rechtstreeks naar de club gaat. De Complete Techniek geeft SV Nieuwkoop hiermee een extra steuntje in de rug om door deze zware periode te komen!

Coronavirus
Uiteraard vinden de EK-voetbaldagen in de meivakantie plaats met inachtneming van de coronamaatregelen die op dat moment gelden. Zoals het er nu naar uitziet, zijn ouders/verzorgers helaas niet welkom op het sportcomplex tijdens de dagen. Indien het tegen die tijd (hopelijk) wel weer mogelijk is om als ouder/verzorger een gedeelte van de dag bij te wonen, informeert De Complete Techniek de ouders hierover. Tijdens de dagen wordt gewerkt met een kiss & ride systeem in de ochtend en middag, waarbij kinderen afgezet en opgehaald kunnen worden op het parkeerterrein van de club.

Prijs
De kosten van de driedaagse bedragen €129,- per persoon. Dit is inclusief een volledig verzorgde lunch, drinkbreaks en gezonde snacks. Aanmelden is mogelijk via www.decompletetechniek.nl.

Annulering
Indien de EK-voetbaldagen in de meivakantie geen doorgang kunnen vinden, vanwege het Coronavirus ontvang je de betaling terug!

ek_voetbaldagen.jpg