SV Nieuwkoop mini’s groeien door, meld je nu ook aan!

13 april 2021 16:30

Rick Sinnige

Beweging is supergezond voor onze kinderen en dat lijken de ouders in Nieuwkoop ook erg belangrijk te vinden. De SV Nieuwkoop mini’s groeien namelijk hard door. We hebben inmiddels ca. 40 dolenthousiaste kinderen die om de week op zondagmorgen om 10.00 uur komen trainen op ons complex. Lekker een uurtje vrijblijvend kennismaken met de bal en met elkaar leuke oefeningen doen. Uiteraard sluiten we de trainingen af met een “echt partijtje”!

Je kunt al meedoen aan de mini’s vanaf de leeftijd van 4-5 jaar. We hebben dan ook van alle leeftijdscategorieën wel mini’s en mixen de groepen op “voetbalniveau”, kracht en leeftijd (in die volgorde). Gelukkig hebben we inmiddels ook een aantal meiden die de eerste stappen op het voetbalveld zetten. Ruimte voor meer meiden is er altijd! Want ook op meidenvlak groeit onze totale vereniging als kool en we hebben inmiddels al 5 meidenteams. Dus schroom niet om uw dochter kennis te laten maken met voetbal.

Op de foto’s onderaan dit artikel zien jullie momenten uit activiteiten die we met de mini’s organiseren. We spelen met de oudste mini’s uit geboortejaar 2014 af en toe wedstrijden op de zaterdag. We organiseren als club voetbalclinics voor de jeugd in samenwerking met externe organisaties als De Complete Techniek en uiteraard hebben we elke twee weken een training op het programma staan.

Willen jullie de komende lentemaanden met uw kind ontdekken of voetballen ook echt iets voor uw kind is, kom dan lekker vrijblijvend op de zondagen meetrainen. Lekker een uurtje volop bewegen en in spelvorm met vriendjes en vriendinnetjes ontdekken of voetbal de sport voor je kind kan zijn.

Voor meer informatie kunt u terecht bij;
Joost Munsterman (06 – 248 85 928) of
Ben Spanjaard (06 – 520 25 013)

Minis1.jpg

Minis2.jpg