Nieuwkoop JO13-2 verliest punten na nieuwe ervaring

14 september 2021 17:00

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd sv Nieuwkoop 13-2 tegen avv Alphen JO13-2 op het programma. Hoe zouden de talenten de week zijn doorgekomen na die gemakkelijke overwinning van vorige week. Als ze maar niet te makkelijk gaan denken dacht de begeleiding. En dan ook nog eens extra vroeg uit bed. De aanvang van de wedstrijd was dan wel gewoon om 8:30 uur wat we gewend zijn, maar we mochten eerst nog even op de team foto. Natuurlijk wil iedereen daar zichzelf van zijn of haar mooiste kant laten zien, dus we zijn benieuwd naar het eindresultaat zo s ’morgens vroeg.

Het wedstrijdverslag is -hier- te lezen.