Verenigingsnieuws

Veld 3 en 4 afgekeurd, veld 2 en 5 goedgekeurd

Gisteren, 19 april 16:45  Door de vele neerslag van de afgelopen dagen en de nog verwachte neerslag zijn veld 3 en 4 helaas afgekeurd. Veld 2 en 5 zijn zaterdagochtend goedgekeurd.meer »

Noë Esselink en Sam van der Hoorn maken stap naar VV Katwijk

18 april 21:15  Noë Esselink en Sam van der Hoorn maken de overstap naar VV Katwijk. De twee jongelingen van Nieuwkoop 1 gaan de uitdaging aan bij de club uit de Tweede Divisie. Noë en Sam zullen bij VV Katwijk de gehele voorbereiding bij het eerste elftal aansluiten, en gaan daarna deel uitmaken van een ‘talentenpool’ die afwisselend met het 1e elftal en Katwijk O23 traint.meer »

MO17-1 speelt honderdste wedstrijd als team en wint die bij FC Lisse

18 april 16:15  Kort even over deze wedstrijd ook al is er genoeg aanleiding om hier veel over te vertellen. Vanavond waren alle 15 meiden echt top. meer »

Veel goals en spectaculaire ontknoping voor O23-2 tegen Moerkapelle

18 april 16:15  Leider Aart moest flink puzzelen in de opstelling. Een iemand afwezig, de volgende was de hele week ziek geweest, een ander had vorige week een hamstring blessure opgelopen en de laatste had een dikke enkel na vorige week. Maar na wat rondbellen en appen lukte het om met 13,5 man af te reizen naar Moerkapelle. meer »

Nieuwkoop kan Olympia-muur slechts één keer breken: 1-1

14 april 15:15  SV Nieuwkoop kon met vertrouwen toewerken naar het duel tegen hekkensluiter Olympia. Afgelopen week werd weer eens gewonnen. Met leuk voetbal werd EMM '21 verslagen. Het duel in Gouda begon pas om 17:15 uur. Een prima toetje van de voetbalzaterdag dus. meer »

JO17-1 wint derby tegen Zevenhoven

14 april 15:00  Na de nederlaag tegen VVSB van vorige week moest de JO17-1 op de ranglijst even pas op de plaats maken. Het zakte van een gedeelde derde plek terug naar de zesde plaats. Afgelopen zaterdag kon het met een overwinning weer aanhaken, in de wetenschap dat een aantal concurrenten tegen elkaar spelen. Hekkensluiter Zevenhoven werd vrij eenvoudig verslagen.meer »

Inschrijven afsluitweekend vanaf nu mogelijk!

6 april 19:00  Het is bijna zover… het jaarlijkse afsluitweekend! In tegenstelling tot andere jaren is het nu van zaterdag op zondag. Op 22 en 23 juni. Hierdoor kunnen we eerder starten (14:30 uur), waardoor we nog meer leuke activiteiten kunnen doen! Het weekend is voor de kinderen van de JO8 t/m de JO13. De kosten voor het weekend zijn €12,50 per kind.meer »

'Herboren' Nieuwkoop wint overtuigend van EMM '21

6 april 18:45  Zaterdag 25 november. Het is de dag van de laatste overwinning van SV Nieuwkoop. Na tien vruchteloze pogingen werd deze zaterdag eindelijk weer eens gewonnen. De ploeg van trainer Boris van Es oogde haast 'herboren'. Met goed voetbal werd EMM '21 overtuigend verslagen.meer »

Ga naar archief