Nieuwkoop 1 opent zaterdag het bekeravontuur uit bij Haastrecht.

31 augustus 2022 21:45

Ben Spanjaard

Na een goede oefencampagne welke afgelopen zaterdag afgesloten werd met winst van de 0172Sport Cup is Nieuwkoop klaar voor het officiële werk. De nieuwe oefenmeester Boris van Es heeft met zijn technische staf jong talent de kans gegeven en ingepast en heeft tevens met Mike Boelee een leider achterin toegevoegd zien worden aan zijn selectie. Nieuwkoop lijkt er evenwichtiger en creatiever van geworden te zijn. Aanstaande zaterdag de eerste officiële wedstrijd, uit bij Haastrecht om 14.00 uur. We hopen op zoveel mogelijk support voor onze oranjehemden.

Nieuwkoop O23-1 start de competitie thuis tegen SC Woerden O23-1

Voor de formatie van de eveneens nieuwe oefenmeester Peter van der Veldt staat zaterdag de eerste competitiewedstrijd van het seizoen in de 4de divisie op het programma. De jonge talenten van de club hebben ook een prima oefencampagne achter de rug. Er werd nipt verloren van SV ARC O23-1, uitkomend in de 3de divisie. Er werd gewonnen van Nicolaas Boys 2 en verloren van Nicolaas Boys 1. Daarna wonnen de fris spelende oranjehemden tweemaal van een mede 4de divisie genoot. RKDEO O23-2 werd met 7-0 verslagen en DIOS O23-1 met 4-1. Aanstaande zaterdag wacht echter Woerden O23-1 thuis om 12.00 uur.

Wil je een energiek en fris spelend talententeam van SV Nieuwkoop aan het werk zien, kom dan lekker kijken om 12.00 uur. Een eventuele prima opwarmer voor een verdere bomvolle voetbalmiddag bij onze SV, of eventueel later op de dag voor Bruggebuurt.