Oud bestuurslid en jeugdvoorzitter Theo Otto overleden

29 december 2022 14:30

Onlangs ontvingen we het droevige nieuws dat 25 december ons oud bestuurslid en jeugdvoorzitter Theo Otto op 73-jarige leeftijd is overleden.

Theo was als jeugdvoorzitter een belangrijke drijfveer binnen onze vereniging achter het jeugdvoetbal en activiteiten gedurende de jaren ’90. Het toenmalige jeugdbestuur was onder zijn leiding onder andere de grondlegger van het jaarlijkse Vijfhuizentoernooi (eerste editie in 1995) en het afsluitweekend zoals we dat vandaag de dag nog kennen. Naast zijn bestuursfunctie was Theo in die periode ook wekelijks aanwezig voor ontvangstdiensten op zaterdag en werden er nog verschillende andere mooie evenementen voor de jeugd georganiseerd zoals de “KNVB voetbaltruuk” en “Voetbalclinics met Gerrie en Arnold Muhren”.

Naast zijn inzet voor de jeugd was Theo in die periode ook zeer betrokken bij jaarlijkse rad van avontuur waar hij de prijzen regelde en vervolgens de middag aan elkaar praatte.

Met Theo verliezen we een echte SV Nieuwkoop man die een basis heeft gelegd voor de jeugdafdeling zoals we die vandaag de dag nog kennen. Het bestuur, leden, vrijwilligers en supporters wensen zijn vrouw Jose, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe in deze verdrietige tijd.

9F366427-0B15-4D39-A218-A26EEA9A235B.jpeg