SV Nieuwkoop - Uitgevlogen #2

19 oktober 2023 15:15

Het voetbalweekend is weer voorbij gevlogen. Afgelopen weekend stond voor het grote Oranje in het teken van interlands, maar onze talenten elders hadden vele wedstrijden. We nemen jullie weer mee in de prestaties van onze talenten buiten Nieuwkoop.

Startend met Kaj van der Veldt die afgelopen zaterdag 90 minuten meespeelde met Jong NAC Breda en met 6-0 wist te winnen van Jong FC Emmen en hiermee naar de middenmoot oprukt.

Wessel Kooy en dus Jong FC Utrecht was afgelopen week vrij.

Nick de Koning mocht het afgelopen zaterdag opnemen tegen AZ. De wedstrijd eindigde in een spectaculaire 4-4 eindstand. Nick speelde 45 minuten mee en moest toen wegens groeipijn in zijn heup uitstappen uit voorzorg.

Senne Steijlen is helaas nog geblesseerd, maar verwacht over twee weken weer minuten te mogen gaan maken in de wedstrijd met zijn Ado Den Haag tegen De Graafschap.

Wie afgelopen weekend wel speelde en scoorde was Abdul Ibrahimi. Met Excelsior nam hij het op tegen FC Eindhoven. Helaas was zijn goal niet voldoende voor de punten. Excelsior verloor met 3-1.

Tim de Koning had helaas ook geen lekker weekend qua einduitslag. Zijn Ajax moest met 4-0 het onderspit delven tegen AZ. Tim speelde wel de gehele wedstrijd mee en typeerde de pot kort maar krachtig; “leerzaam weekend”.

Sven Verweij nam het met SV ARC O18-1 op tegen Quick Boys. Helaas wist Sven niet voldoende doelpunten tegen te houden en verloor hij met zijn team met 2-1. Sven speelde wel de volledige wedstrijd mee.

Twan van de Laar en Bilal Chemlali namen het met SV ARC O14-1 op tegen een ploeg die flink hoger dan hen spelen, AFC ’34 uit Alkmaar. Zij verloren deze leerzame wedstrijd dan ook met 1-4.

Frank van der Hoorn en Hamza El Maraije zouden zondag in actie komen tegen Hollandia, echter deze wedstrijd werd vanwege het slechte weer afgelast.

Miguel van Stijn had deze week geen programma.

Dylan van Stijn mocht aantreden met Excelsior tegen VVV Venlo. In deze verre uitwedstrijd trok VVV Venlo met 2-1 aan het langste eind.

De rubriek Uitgevlogen wordt mede mogelijk gemaakt door sponsor Reisbureau Nieuwkoop.