Wennen aan de nieuwe website

24 september 2013 21:45

Veel mensen reageren positief op onze nieuwe website. Die biedt namelijk veel voordelen. Toch is het even zoeken naar de vertrouwde informatie.

Nieuwkoop was toe aan een nieuwe site. Deze site is net zo actueel en bevat net zo veel informatie als de vorige versie. Het staat alleen op een andere plaats, en inderdaad, dat is even zoeken en wennen. In het carrousel op de homepage staan de 4 meest actuele berichten. Daaronder eerder geplaatste berichten. Onder het menu 'nieuws' staan de berichten die specifiek voor de jeugd zijn bedoeld. Of ander verenigingsnieuws.

Nu komen de wedstrijdgegevens, uitslagen en standen direct en geautomatiseerd op de website. En tegelijkertijd op het scherm in de kantine (Nieuwkoop TV). Zodra er ergens (uit of thuis) uitslagen worden ingevoerd gaan die direct door naar website en scherm. De stand wordt meteen bijgewerkt.

Deze gegevens gaan ook direct naar de teampagina's. Op je teampagina staat het wedstrijdverslag van je team. Tenminste, als die naar de redactie is gestuurd. Ze staan ook in een overzicht op speeldatum. (Onder het menu 'programma / uitslagen'). Van ieder elftal, ook het 1e. Dat is een verschil met de vorige situatie, want toen stond een aantal verslagen (ook) op de homepage. In de lijst kun je zien van welk team een verslag op de site staat. Lees hier hoe je snel en doeltreffend je wedstrijdverslag aanlevert.

In de rechter kolom op de homepage kun je zelf zelf keuzes maken wat je wel of niet wil zien. Daar kun je bijvoorbeeld je favoriete team instellen.

De site is gekoppeld aan de sociale media. Ieder bericht, bijvoorbeeld je wedstrijdverslag, kun je tweeten en 'liken'. Je kunt op deze manier zelf het bereik van de informatie in korte tijd in je eigen netwerk uitbreiden.

Vragen kun je bij 'contact' stellen. Je kunt kiezen aan wie je je vraag of opmerking wilt sturen. Zijn er vragen over de site kies dan voor 'redactie'. Of mail direct naar [email protected]