Tussenstand sponsorloop

30 november 2016 12:00

De sponsorloop was alweer een tijdje geleden en SV Nieuwkoop is al weer druk bezig met de kerstloten. Maar het is de moeite waard om een tussenstand van de sponsorloop te melden.

Nog niet alle teams hebben het geld bij de jeugdcommissie ingeleverd, dus een definitieve eindstand is nog niet bekend.

De tussenstand op dit moment is € 6.105,- waarvan de helft voor de vereniging is.

Net als voorgaande jaren is dat weer een geweldige prestatie. SV Nieuwkoop mag er trots op zijn!

Op dit moment is de hoogste opbrengst bij elkaar opgehaald door JO15-1. Dit kan nog veranderen, want vijf teams moeten hun envelop nog inleveren.

De drie teams met de hoogste opbrengst mogen op kosten van de jeugdcommissie een patatje halen in de kantine.

Net als vorige jaren is de helft van deze opbrengst voor de vereniging. Daarmee bekostigt SV Nieuwkoop de jeugdactiviteiten. De andere helft van de opbrengst is voor het team zelf om bijvoorbeeld een leuk uitje als afsluiting van het seizoen te organiseren, of voor een tussentijdse teambuilding activiteit.

Namens de jeugdcommissie,

Twan en Richard