Mascottes tijdens derby SVN-SVZ

28 maart 2017 10:45

Het 1e elftal van SV Nieuwkoop schakelt zaterdag 8 april bij de spannende derby tegen SV Zevenhoven mascottes in. Ook SVZ zal het veld betreden met hun eigen mascottes.

De spelers overrompelen de pupillen komende weken tijdens hun trainingen en nodigen van elk team een spelertje uit die aan de hand van de spelers van het eerste het veld opkomen.

De wildcards voor deze thuiswedstrijd worden binnenkort ook uitgereikt. Alle kinderen die een wildcard hebben en zaterdag 8 april in clubtenue verschijnen, krijgen in de rust chips en limonade.

Na afloop van deze interessante derby wordt het extra gezellig bij SV Nieuwkoop, want in de kantine is een live optreden van Toine Kremer, feestzanger bij uitstek! Ook DJ Menzoo zal van zich laten horen. Op het menu staat een broodje 7Hovenburger. Het belooft dus een fantastische middag te worden met leuk voetbal en veel gezelligheid.