D3 gewaagd aan NSV D1

D-pupillen zaterdag, D3, 5e klasse 09

14 februari 2015 13:15

Jagt, H. v/d

De complimenten kregen we na afloop van de wedstrijd. Wat een goeie keeper hebben jullie. Jullie verdienden vandaag zeker een punt. Helaas we stonden met lege handen.

Vorige week stond de uitwedstrijd tegen NSV op het programma. We verloren hier met 3-1 na een 2-0 achterstand in de rust. Nu thuis moest dit maar recht gezet worden.

De aftrap moest plaats vinden maar de hoekvlaggen ontbraken nog. Gelukkig kregen we wat hulp van een stel aardige meiden. Bo en Emma bedankt voor het plaatsen van de hoekvlaggen.

De wedstrijd begon en het spel ging van links naar rechts. Het was wederom aan elkaar gewaagd.  Kansen voor beide doelen maar een goal viel er niet. Totdat NSV de 0-1 maakte uit een mooie aanval. Niet viel later viel de 0-2 door zwak verdedigen. Jammer dit was niet nodig.

In de rust werden de punten op de i gezet en de D3 ging ervoor. Kans op kans kregen we en de trainer van NSV vroeg aan mij; wanneer maken jullie het af. Dat gebeurde na een fraaie aanval: 1-2 en er was nog wat tijd.

Wederom aanval op aanval maar nog steeds geen goal. De D3 voerde de druk steeds verder op en in de laatste minuten werd de lat nog geraakt maar het bleef 1-2.

Jammer mannen, goed gespeeld maar geen punten. Met deze inzet gaat dat echt nog wel komen.