Wijzigingen

Als je lid bent van SV Nieuwkoop en er is sprake van wijzigingen in je persoonlijke gegevens, bijvoorbeeld een verhuizing, dan moet je het wijzigingformulier op deze website invullen. Het formulier is eventueel ook af te halen in de ontvangstkamer van de kantine op zaterdag en maandagavond.

Het ingevulde formulier mag in de blauwe brievenbus in de ontvangstkamer gedaan worden of opgestuurd worden naar:

SV Nieuwkoop
T.a.v. Ledenadministratie
2420 AC Nieuwkoop

Als je meer wilt weten over zaken die de ledenadministratie aangaan mail dan naar: [email protected]

Ledenadministratie en contributiezaken

Ellen Pouw