Jeugdcommissie

De jeugdcommissie organiseert naast het voetbal diverse jeugdactiviteiten binnen de vereniging. Zo zijn daar bijvoorbeeld het opstarttoernooi aan het begin van het seizoen, het oliebollentoernooi in de Kerstvakantie en in het voorjaar de sponsorloop en het jeugdtoernooi en aan het eind van het seizoen het afsluitweekend.

Dat doen deze vrijwilligers met veel elan en creativiteit.

Pupil van de week
Bij alle thuiswedstrijden van het 1e elftal zijn twee eerstejaars JO10/JO11 pupillen 'pupil van de week'. Zij volgen de wedstrijdbespreking, trappen de wedstrijd af en zitten in de dugout. De bal met de handtekeningen van alle elftalspelers is hun beloning. Een patatje en 'n flesje fris bekronen deze feestelijke dag.

Een jeugdspeler die vanwege een ongeval of ernstige ziekte langere tijd niet meer kan spelen krijgt een attentie: de 'lief & leed voor de jeugd'.

Het is een dankbare rol deze fantastische activiteiten te organiseren. Zo krijgt de jeugd, naast het voetballen, ongelofelijk veel plezier om lid te zijn van SV Nieuwkoop.

Het is leuk om de jeugdcommissie te helpen. Lijkt dat je wat? Meld je dan aan bij deze enthousiaste groep vrijwilligers en leer de andere kant kennen van onze dynamische vereniging.

De jeugdcommissie vergadert om de twee maanden en beperkt zo het beroep op de privé tijd van vrijwilligers. En zoals bekend: hoe meer mensen hoe minder tijd het kost Meer samen = Samen meer

Leden Jeugdcommissie Sandra van Dongen
  Simone van der Vaart